maanantai 8. helmikuuta 2016

amoriviikko





Tänään siis mun koeviikko vihdoin päättyi ja sain tehtyä viimeisen ruotsin kokeen toivottavasti ikinä (se ei oo koskaan ollut mun vahvimpia kieliä).

Tänään oli myös päivä, kun käynnistettiin hallituksen kanssa meidän ystävänpäiväprojekti. Siitä asti, kun musta tuli pj, oon oikeesti halunnut, että mun kausi jäis nuorempien hallituslaisten mieleen positiivisesti. Sen oikeesti huomaa, miten eri puheenjohtajien kaudet eroaa toisistaan. Nikon kausi oli ihan erilainen kuin Even kausi, ja mun tavoitteena on jättää myös Josefinan kausi muiden mieliin.

Niinpä me päätettiin käynnistää projekti, jossa ihmiset saa lähettää vaikka nimettömänä tai nimen kanssa ah  niin romanttisen rakkaudentunnustuksensa sille coolille senpaille, jolle ei muuten uskalla sanoa mitään. Boksi välittää myös vähemmän romanttiset ystävänpäiväterkut kavereille, intohimoiset viestit omalle mussukalle tai vaikka insideläpät. Väliäkö sillä. Pointtina on jättää viesti koulun Amorien toimitettavaksi. <3 Meillä kun ei ole hienoja kenkäbokseja, joihin stereotypioiden mukaan kaikki japanilaiset rakkausviestinsä tunkee.

Jätettiin varapuheenjohtajan kanssa aamulla kiltisti tussikin, jota porukka sais käyttää, mut loppupäivästä sekin oli jo kadonnut jonnekin. Ei ne lukiolaiset loppujen lopuksi paljoa peruskoululaisista eroo.







Muutoin oon ottanut chillimmin, sillä siitä tosiaan on aikaa, kun mulla viimeksi on ollut aikaa piirtää ja pelata. Nuudelit kelpasivat juhlaruuaksi koeviikon päättymisen merkiks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti