perjantai 5. helmikuuta 2016

blogi ja minä

Blogin nimi sai alkunsa siitä, epätoivoisesti yritin laskea sängyssä matikantehtäviä koetta edeltävänä päivänä ja kadotin mun ainoan pyyhekumin taas kerran lakanoiden ja peiton sekaan. Ehdin kirota mun elämän, mut löysin kumin about puolessa minuutissa. Ärsytti silti ja päätin nimetä tän blogin kantavalla nimellä Yhden pyyhekumin omistamisen tuska ja muita kertomuksia mun omaelämänkerran, jota en koskaan tulis kirjoittamaan. Nimi alkoi kuulostaa mun mielestä yllättävän kivalta ja lupasin itelleni, että siksi myös nimeäisin blogin.

Halu blogin luomiseen lähti siitä, kun hain tulevaksi kesäksi nuorisovaihtoon. Lisäks tajusin, että teenhän mä nuorisovaihdon lisäksi muutakin kuin "en mitään" ja mulla saattaa jopa olla kirjoitettavaa. Viimeinen asia, joka sai mut tekemään päätöksen, oli oman järkkärin hankkiminen (it was about time gdi).

Joten tässä sitä ollaan: blogi luotuna ja ensimmäinen postaus tekeillä.
Tosiaan, oon Josefina. Käyn lukiota, oon 18 ja harrastan vähän sitä mitä sattuu (kaiken luetteleminen veisi ihan liikaa aikaa). Joinain päivinä tykkään olla laiska ja pelata ds-pelejä peiton alla. Toisina oon vähän aktiivisempi, toimin koulun opiskelijakunnan puheenjohtajana ja osallistun innolla Euroopan nuorten parlamentin (EYP) istuntoihin.
Ja näistä lähtökohdista on siis tarkoitus aloittaa blogin ylläpito.


2 kommenttia: